Webáruház használata

 

1. Keresés módjai

 

·        Keresés kulcsszóra: A képernyő felső sávjának jobb oldalán található kereső mezőbe írja be a termék nevét, vagy néhány jellemzőjét, illetve a tünetet; majd kattintson a nagyító szimbólumra! Ekkor megjelennek azok a termékek, amelyek leírásában, vagy nevében megtalálható az adott kulcsszó. Ha nincs találat, kérem, győződjön meg róla, hogy nem gépelte-e el a megadott szót.

·        Keresés a kategóriákban: a képernyő felső részén a türkizkék menüsorban válassza ki az érdeklődésének megfelelő termékcsoportot, és kattintson! Ekkor megjelenik a kategória al-oldala, ahol a képernyő bal oldalán a kategória további bontása látható, illetve megjelennek az Önnek ajánlott vagy akciós termékek.

·        Keresés oldaltérkép használatával: a képernyő alján, az Információ kategória alatt kattintson az Oldaltérkép linkre! Ekkor megjelenik a kategória-fa, amelynek elemeire kattintva megjelennek az adott al-kategóriába tartozó termékek.

·        Al-kategórián belüli keresés, szűrés:a képernyő bal oldalán szűrni tud gyártóra, árra; a termékek listája felett pedig beállíthatja, hogy a lista ár szerint növekvő vagy csökkenő legyen.

 

2. A megrendelés menete

Érvényes megrendelést leadni kizárólag a webáruházon keresztül lehet (telefonos ügyfélszolgálaton keresztül nem).

2.1. Termékek kosárba helyezése

 

·        A kiválasztott terméket regisztráció nélkül is kosárba tudja tenni.

·        Kérjük, tájékozódjon, hogy az adott termék Önnek a legmegfelelőbb-e! Olvassa el a termék adatlapján megtalálható információkat.

·        A terméket két módon is kosárba rakhatja:

a terméklista-nézetben a termék képén megjelenő kosár szimbólumra kattintva (ha több kiszerelése van egy terméknek, akkor az alapértelmezett kiszerelésből 1 db kerül a kosárba); vagy

az adott termék adatlapján (ekkor módja van választani a különféle kiszerelések közül, illetve beállíthatja a vásárolni kívánt darabszámot) a „Kosárba” gombra kattintva.

·        Minden kosárba kerülő termékről visszajelzést kap egy felugró ablakban, ahonnan módja van továbblépni a megrendelésre a „Fizetés” gombra kattintva, vagy folytathatja a böngészést a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva.

·        A kosár aktuális tartalmát áttekintheti a képernyő jobb felső sarokban található "Kosár" gombra kattintva, ahol módosíthatja is azt: a mennyiséget növelheti ill. csökkentheti a „+” ill. „–" szimbólumokra kattintva, illetve egy tételt törölhet is a kuka szimbólumra kattintva.

·        A kosárhoz egészen addig bármikor hozzáadhat termékeket, míg el nem jut a fizetésig. Fizetés után már nem módosíthatja a kosár tartalmát.

  

2.2. Regisztráció

  

·        Ahhoz, hogy webáruházunkban vásárolni tudjon, regisztrálnia szükséges.

·        A kosár tartalma a közbeiktatott regisztráció alkalmával nem törlődik.

·        Webáruházunkban – tekintettel a forgalmazott termékkörre vonatkozó jogszabályi előírásokra – 18. életévét betöltött természetes személy regisztrálhat.

·        A regisztráció e-mailcímhez kötött, egy e-mail cím csak egy alkalommal regisztrálható.

·        A regisztráció elküldése előtt, kérem, olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket, illetve az Adatvédelmi tájékoztatót, majd fogadja el a regisztráció véglegesítéséhez.

·        Rendszerünk a sikeres regisztrációt követően pár percen belül egy e-mailt küld, amely a megadott jelszót NEM tartalmazza.

·        Elfelejtett jelszó esetén a már regisztrált e-mailcíméhez új, ideiglenes jelszót igényelhet, két lépésben:

1. lépés: Vagy a képernyő jobb felső sarkában található „Belépés” gombra, vagy a már megkezdett megrendelés esetében a „Bejelentkezés” lépésnél járva, a képernyő jobb oldalán megjelenő „Bejelentkezés” mezőben kattintson az „Elfelejtette jelszavát?” gombra. Ekkor a megadott e-mailcímre - amennyiben az egy már regisztrált e-mailcím – egy egyszer használható linket tartalmazó e-mailt küldünk.

2. lépés: Kattintson az e-mailben található linkre, amely weboldalunkra navigálja. Ezt követően generálunk Önnek egy ideiglenes jelszót, amelyet e-mailben küldünk el.

(Ha netán véletlenül kattintott az „Elfelejtette jelszavát?” gombra, ezt az e-mailt hagyja figyelmen kívül, és jelszava változatlan marad.)

Kérjük, az ideiglenes jelszót felhasználói fiókja biztonsága érdekében változtassa meg az első belépés alkalmával!

 

2.3 Megrendelés elküldése

  

·        Kattintson a képernyő jobb felső sarkában lévő kosár szimbólumra!

·        5 lépésben tudja leadni megrendelését, amelyeket a képernyő felső részén lévő sávban megjelenő füleken követehet nyomon. Az egyes fülekhez tartozó al-oldalaknál a jobb alsó sarokban található gombokkal léphet tovább a következőre; visszatérni az egyes lépésekhez a felső, sorszámozott fülekre kattintva lehetséges.

 

1.   Összefoglalás: itt nézheti át a megrendelt termékeket darabszám és ár szempontjából. Itt módosíthatja is megrendelését: a mennyiséget növelheti ill. csökkentheti a „+” ill. „–" szimbólumokra kattintva, illetve egy-egy tételt törölhet is a kuka szimbólumra kattintva. Ha mindent rendben talált,a képernyő jobb alsó sarkában található "Tovább" gombra kattintva tud a következő pontra lépni.

2.   Bejelentkezés: amennyiben még nem jelentkezett be, itt megteheti; ellenkező esetben ezt a menüpontot automatikusan átugorja a rendszer.

3.   Szállítási cím: itt is megadhat a regisztrált címéhez képest eltérő szállítási címet, üzenetet fűzhet a megrendeléséhez webáruházunk vagy a szállító számára, majd a „Szállítási mód kiválasztása” gombra kattintva léphet tovább.

4.   Szállítási mód: személyes átvétel, GLS futárszolgálat és Pick-Pack ponton történő átvétel közül választhat. Kérjük,olvassa és pipálja ki, hogy elfogadja a hatályos Általános Szerződési Feltételeket. A „Fizetés” gomb megnyomásával léphet tovább.

5.   Fizetési mód: megrendelését kifizetheti

·        előre, bankkártyával az OTP Bank Nyrt. által telepített VPOS terminálon keresztül, vagy

·        utánvéttel a csomag átvételekor. A gyógyszertárban történő személyes átvétel esetén fizethet készpénzzel vagy bankkártyával; a GLS futárszolgálatnál vagy a Pick Pack Ponton fizethet készpénzzel vagy bankkártyával.

         Ezt követően a „Megrendelés” gomb megnyomásával küldheti el rendelését.

·        Sikeres rendelés esetén kapni fog egy emailt, amelyben megtalálja a rendelés részletes adatait, valamint az elektronikus számlát.

·        A rendelés feldolgozását a munkanapon H-P 12.00-ig beérkezett megrendelések esetében még aznap, minden más esetben a rendelés leadását követő munkanapon kezdjük meg. A rendelés feldolgozását követően Ön egy második e-mailt kap a teljesítés megkezdésének tényéről és a várható szállítási időpontról.

 

3. Szállítás és fizetés

3..1. Személyes átvétel gyógyszertárunkban

  

Személyes átvétel esetén a Széchenyi István Gyógyszertárban (Kecskemét, Széchenyi sétány 6) lehet a megrendelt, összekészített csomagot átvenni. Ez esetben természetesen nem számolunk fel szállítási költséget.

A fizetés készpénzzel és bankkártyával is történhet.

  

Nyitva tartás: Hétfőtől péntekig 8-18:30-ig, szombaton 8-12:00-ig, vasárnap és munkaszüneti napon zárva.

  

Kérjük, vegye figyelembe, hogy webáruházunk árai a patika helyben vásárlásra alkalmazott áraihoz képest eltérőek lehetnek (negatív és pozitív eltérés egyaránt előfordulhat).

  

3.2. A) Házhozszállítás GLS futárszolgálattal, vagy átvétel GLS Ponton

  

Szállítási díjak a megrendelés összegének függvényében (szállítás GLS Pontra)

Megrendelés összege

Szállítási költség

0-25000 Ft-ig 1200 Ft

25001 Ft-tól Ingyenes

 

Szállítási díjak a megrendelés összegének függvényében (házhozszállítás GLS futárral)

A GLS futárnál már bankkártyával is fizethet.*

Megrendelés összege

Szállítási költség

0-25000 Ft-ig 1200 Ft

25001 Ft-tól Ingyenes


A)     A GLS futárszolgálat munkanapon kézbesíti csomagját az Ön által megadott címre. Ha ezt a szállítási módot választja, e-mailcímére egy értesítés érkezik. Az e-mailben található csomagszámmal nyomon tudja követni csomagját, módosítani tudja az átvétel időpontját és a kézbesítési címet.

Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt  be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, vagy jogosítvány, vagy útlevél), valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át, közölni kell az átvétel jogcímét is.A webáruházunkban forgalmazott termékekre vonatkozó jogszabályok alapján a csomagot csak 14 év feletti személy veheti át.

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. A csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

* Elfogadott kártyatípusok: MasterCard, Maestro, Visa, American Express

 

B)     GLS Pont szállítási mód választása esetén Önnek egyúttal ki is kell választania a legközelebb eső GLS Pontot, Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók. 


A megrendelt áru GLS Pont átvevőhelyre történő megérkezésekor a regisztrációhoz használt email címen értesítjük Önt, melyet követően csomagját azonnal átveheti. Csomagját a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon követheti nyomon.

A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el a GLS Pont nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00 – 20:00- ig, míg a töltőállomások jelentős részénél a hét minden napján 00:00 – 24:00-ig tart. A csomagok így akár szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek. Pontos nyitvatartási adatokat és a boltokra vonatkozó egyéb információkat a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses oldalon talál.

készpénzes fizetés mellett a legtöbb GLS Ponton lehetőség van bankkártyával történő fizetésre is.

Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél), valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át, közölni kell az átvétel jogcímét isAbban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges bemutatni átvételi ponton.

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a GLS Ponton a személyzet jelenlétében, az átvétel előtt szíveskedjék megvizsgálni. A csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan: át nem vett csomag újra küldéséért az eredeti szállítási díj kerül felszámolásra.

 

3.3. Fizetés

 

A vásárlás ellentértékét

·        előre fizetés esetén bankkártyával VPOS terminálon (virtuális bankkártya-leolvasó terminálon) keresztül

·        utánvét esetén készpénzben; ill. GLS Pont választása esetén a legtöbb GLS ponton bankkártyával

tudja kiegyenlíteni.

 

VPOS terminálunkat az OTP Bank Nyrt. üzemelteti. Elfogadható kártyatípusok: Visa (dombornyomott), MasterCard (dombornyomott), American Express (dombornyomott), Electron (nem dombornyomott) és Maestro. A bankkártyás fizetés során a vásárlás ellenértékének elszámolása a kártyabirtokos terhére forintban történik.

Amennyiben ezt a fizetési módot választja, az OTP Bank weboldalára navigáljuk Önt. Ott kérjük, hogy kövesse a Bank utasításait a fizetés lebonyolításával kapcsolatban.

 

3.4. Házhozszállítás MPL futárszolgálattal, vagy átvétel MPL Csomagautomatából

  

Szállítási díjak a megrendelés összegének függvényében (szállítás MPL Csomagautomatába)

Megrendelés összege

Szállítási költség

0-50000 Ft-ig 1450 Ft + 300 Ft kényelmi díj

50001 Ft-tól Ingyenes

 

Szállítási díjak a megrendelés összegének függvényében (házhozszállítás GLS futárral)

A GLS futárnál már bankkártyával is fizethet.*

Megrendelés összege

Szállítási költség

0-50000 Ft-ig 2350 Ft + 300 Ft kényelmi díj

50001 Ft-tól Ingyenes


Házhoz kézbesítésnél: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.

Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a

kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az

MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az

MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet

sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve

őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.


Kézbesítés Csomagautomatára: Csomagautomatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett

mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet

kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A

csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a

csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál

bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a

csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor a címzett

SMS-ben és e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig

veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 munkanap áll rendelkezésére).



3.5. OTP vásárlói tájékoztató általános kártyás fizetésről

 

  

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.


Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

·        Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)

·        Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)

·        Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!) 

  

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

·        MasterCard (dombornyomott) 

·        Visa (dombornyomott)

·        American Express (dombornyomott)

·        Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.

·        Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával! Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.


Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.


Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.


www.otpbank.hu 

06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666

  

4. Kapcsolatfelvétel

  

1.   Telefonon: +36/70/660-74-10 (munkanapokon H-P 8.00-16.00-ig, normál díjszabással hívható telefonszám). Felhívjuk figyelmét, hogy a telefonvonalon elhangzó beszélgetéseket rögzítjük.

Telefonon csak regisztrációval és leadott vagy úton lévő megrendelésekkel kapcsolatos kérdésekben tudunk segíteni. Már kézbesített megrendelésekkel kapcsolatban, kérjük, keressen minket e-mailben vagy postai úton:

2.   E-mailben: info@gyogyszerfutar.hu.

3.   Postai úton: Széchenyi István Gyógyszertár 6000 Kecskemét, Széchenyi sétány 6.

 

5. Reklamáció, panaszkezelés

 

Kérjük, hogy az általunk fogalmazott termékekkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevételével, panaszával írásban keresse meg ügyfélszolgálatunkat

·        az info@gyogyszerfutar.hu e-mailcímen, vagy

·        a Széchenyi István Gyógyszertár 6000 Kecskemét, Széchenyi sétány 6. címen.

Panaszát a lehető legrövidebb időn, legfeljebb azonban 30 napon belül érdemben megvizsgáljuk és megválaszoljuk.

A megrendelő hibás, téves adatbeviteléből, megrendelésének elírásából eredő károkért a webáruházunk felelősséget nem vállal, azonban a bejelentett reklamációt kivizsgálja, és lehetőségeihez mérten kezeli.

Egyéb jogorvoslati lehetőségek: amennyiben Webáruházunk és Ön között fennálló jogvita a Webáruházunkkal folytatott tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:

·        békéltető testület eljárásának kezdeményezése. A Békéltető Testület működéséről, és kapcsolatfelvételi lehetőségeiről a www.bacsbekeltetes.hu oldalon tájékozódhat.

·        panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál. A panaszügyintézésről a www.nfh.hu/node/4535 oldalon tájékozódhat.